Polecany post

Zagadnienia do zrealizowania od 22.06 do 25.06

niedziela, 5 kwietnia 2020

31.03.2020

Part I

Good morning my students!

I hope you're ready for new lesson. Instead of watching films (other time I promise), open your notebooks and write 😥 (I'm so sorry):




Lesson


Topic: Greetings and good wishes - vocabulary, reading the dialogues.


Are you ready? Open your books at page 68, what do you see my nice children? Yes, you're correct, three short dialogues. It's time to listen to them.

(Jeśli ktoś nie ma płyty cd, przypominam o stronie docwiczenia.pl ,    kod ETEBT2 ).

Listen to the dialogues, read them loudly!!! What celebrations do they refer to? Posłuchajcie dialogów, przeczytajcie je głośno!!!! (wszystkie zadania wykonujemy mówiąc głośno) i udzielcie odpowiedzi na pytanie (w zeszytach) - What celebrations do they refer to? 

refer to  - odnosić się do..

1/68

1 -
2 -
3 -

Now, as usual, find new words in dialogues, write and translate them into Polish, in your notebooks, of course. 

The same task is connected with PHRASE BOOK - complete the gaps, write words and phrases in yout notebooks and transalte them into Polish. Read them loudly (at least twice, please!!! - po przepisaniu i przetłumaczeniu wyrażeń przynajmniej 2 razy przeczytajcie je głośno, proszę!!!).

Are you tired? No, you love our English lessons😉, so the last task shouldn't be a problem.   5/68 - Wybierz właściwą odpowiedź w zależności od sytuacji i zapisz odpowiedzi w zeszycie, np: 1b, 2a itd..

Now, your favourite moment...... 

HOMEWORK  

workbook  zad.1 i 2 /50
Gdyby  ktoś miał jakikolwiek problem ze zrozumieniem lekcji, natychmiast do mnie napiszcie, pomogę. 
Pamiętajcie o frekwencji i przeczytajcie posta o terminie przesyłania pracy domowej, jeszcze raz.



  BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK<BREAK

    Part II


Lesson 

Topic: Present Perfect - ćwiczenia gramatyczne.

No stress, no homework, have fun:



Good luck!!!!!!!!!!



Moi Drodzy, w tym tygodniu zorganizuję  videokonferencję, chcę wiedzieć jak sobie radzicie, wiadomość opublikuję w naszej zakładce, więc sprawdzajcie posty na bieżąco. 


30.03.2020



Good morning my students!

I hope you're relaxed nad  ready for our new lesson.  Open your notebooks and write 😥 (I'm so sorry):





Lesson


Topic: Mardi Gras in New Orleans - ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem, wprowadzenie                           słownictwa z kategorii festival words.

Mardi Gras po francusku oznacza tłusty wtorek jest to  dzień przed środą popielcową, ostatni dzień karnawału.Jest to także nazwa różnego typu festiwali lub parad ulicznych, odbywających się w wielu miastach na całym świecie, między innymi  w Nowym Orleanie.
Are you ready? Open your books at page 66, what do you see my nice group 6f? Yes, you're correct, a noteworthy (godny uwagi) text. It's time to listen to it.

(Jeśli ktoś nie ma płyty cd, od dzisiaj odtworzy wszystkie nagrania na stronie docwiczenia.pl , kod ETEBT2 , pobierz plik - zapisz / macie dostęp do wszystkich nagrań niezbędnych do wszystkich lekcji, numery nagrań są identyczne na pliku i przy zadaniu).

Listen to the text, read it loudly!!! Posłuchajcie tekstu, przeczytajcie  głośno!!!! (wszystkie zadania wykonujemy mówiąc głośno).


Now, as usual, find new words in the text, write and translate them into Polish, in your notebooks, of course. 

I'd like to encourage you to  look at the task 2/66. You should complete the sentences with these 6 adjectives and write them in your notebooks. (Chciałabym zachęcić Was do zadania 2 - uzupełnijcie zadania podanymi przymiotnikami i zapiszcie je w zeszycie).

Are you exhausted? No, you 're brave and strong  group😉, so  go on !!!!!

The next page and green vocabulary box  and..😰as usual, write them down in your notebooks (don't forget about translation). Następna strona i zielona ramka z nowymi słówkami - bardzo proszę przepisać do zeszytu i przetłumaczyć.

I feel you're getting angry with me 😡 , I beg you to be patient, the last tasks. Czuję, że już się na mnie złościcie, proszę o ostatnie zadania na tej lekcji 3 i 4/ 67 (posłuchajcie i powtórzcie głośno wypisane rzeczowniki/nouns i czasowniki/ verbs, nie przepisujcie tekstu z zad. 4 do zeszytu, uzupełnijcie luki ustnie i przeczytajcie  2 razy aby ćwiczyć nowe słówka).

HOMEWORK  

workbook  zad.1 i 2 /48

Rozpisałam lekcję przede wszystkim w języku angielskim, wszystkich tych zwrotów używam na każdym naszym spotkaniu, jestem pewna, że wszystko zrozumieliście (kilka poleceń przetłumaczyłam dla pewności). Gdyby jednak ktoś miał jakikolwiek problem, natychmiast do mnie napiszcie, pomogę. 
Pamiętajcie o nowym terminie przesyłania pracy domowej i potwierdzaniu obecności na lekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz