Polecany post

Zagadnienia do zrealizowania od 22.06 do 25.06

wtorek, 19 maja 2020

grupa 6a - 19.05

19.05.2020

Lesson

Topic: Reuse, reduce, renew, recycle - vocabulary.


        Good morning!!!

How are you ? Did you like the song?  It's strictly connected with our topic, it gives you a few tips how to help save the Earth. Everyone has the opportunity to live more sustainably and it all starts at home.

Could you listen to the song once (and once and once again) and write examples how to do it during our daily routines:

reduce

reuse

renew 

recycle

Dzień dobry, czy podobała Wam się piosenka? Jej tekst jest ściśle związany z naszym tematem, możecie znaleźć w niej kilka wskazówek jak jesteście w stanie pomóc ocalić naszą planetę. Każdy z nas ma okazję żyć w sposób świadomie nienaruszający równowagi ekologicznej, a wszystkie nasze działania możemy śmiało rozpocząć w naszych domach.

Czy możecie posłuchać piosenki jeszcze raz (i jeszcze raz jeśli potrzeba..) i dopisać do podanych czasowników (wszyscy już znacie ich tłumaczenie, jestem pewna, że z ciekawości uprzedziliście już moje polecenie) przykłady jak to robić podczas wykonywania naszych codziennych czynności i przetłumaczcie je na j. polski. Nie stresujcie się, nie wymagam cytowania zdań z piosenki, proszę o pojedyncze słowa, zwroty, wyrażenia.


Dopiszcie także Wasze pomysły do każdego czasownika w jaki sposób możecie pomóc ratować środowisko, przeczytacie to zadanie podczas lekcji on-line.

Na nasze lekcje on-line 21.05 przygotujcie sobie słownictwo do czytanki ze strony 92 oraz ze strony 122 (wypiszcie nowe słówka, posłuchajcie tekstów 2 razy, przeczytajcie głośno!!!).

6 komentarzy: